Începând cu 15 noiembrie, se pot reînnoi contractele pentru locurile de parcare reședință

Începând cu data de 15.11.2017 panâ la 31.01.2018 se pot reînnoi contractele pentru locurile de parcare resedintă. Plata si întocmirea contractului se face la sediul de pe strada Axente Sever nr. 27, Luni – Vineri între orele 07:30 – 15:30 , Miercuri 07:30 – 18:30 având la dumneavoastra urmatoarele documente in original + copie:

 

Persoane fizice:

  • carte de identitate/buletinul abonatului cu domiciliul stabil sau reşedinţa în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism proprietate, cu inspecţia tehnică perioadică în valabilitate
  • dacă este cazul, adeverinţă din partea persoanei juridice că utilizează autoturismul şi poate fi parcat la domiciliu

 Persoane juridice:

  • certificat înregistrare sau certificat constatator al abonatului din care să rezulte că are sediul social sau punctul de lucru în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate

 NU pot beneficia de loc parcare resedinta, persoanele care:

  1. au deja un loc de parcare inchiriat
  2. au un teren cu destinatie garaj inchiriat la SC API TURDA SRL
  3. au note de constatare neachitate sau alte datorii catre SC API TURDA SRL.

Tariful este de 125 ron /an pentru parcarile asfaltate si 80 ron/an pentru parcarile pietruite in intervalul mai sus mentionat(15.11.2017 – 31.01.2018). In caz contar dupa data de 31.01.2018 locurile de parcare vor fi redistribuite in ordinea listei de asteptare la tariful de 15 ron/luna(parcare asfaltata) respectiv 10 ron/luna(parcare pietruita).

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *