INFORMARE

Incepând cu data de 15.11.2018 până la 31.01.2019 se pot reînnoi contractele pentru locurile de parcare resedintă. Plata si întocmirea contractului se face la sediul de pe strada Axente Sever nr. 27, Luni – Marți între orele 07:30 – 15:00 , Miercuri 07:30 – 18:00, Joi 07:30 – 15:00, Vineri 07:30 – 12:30, având la dumneavoastra urmatoarele documente in original + copie:

Persoane fizice:

  • carte de identitate/buletinul abonatului cu domiciliul stabil sau reşedinţa în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism proprietate, cu inspecţia tehnică perioadică în valabilitate
  • dacă este cazul, adeverinţă din partea persoanei juridice că utilizează autoturismul şi poate fi parcat la domiciliu

Persoane juridice:

  • certificat înregistrare sau certificat constatator al abonatului din care să rezulte că are sediul social sau punctul de lucru în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate

NU au prioritate pentru a beneficia de un loc de parcare de resedinta, persoanele care:

  1. au deja un loc de parcare inchiriat
  2. au un teren cu destinatie garaj inchiriat la SC API TURDA SRL
  3. au note de constatare neachitate sau alte datorii catre SC API TURDA SRL.

Tariful pentru persoane fizice este de 125 RON /an pentru parcarile asfaltate si 80 RON/an pentru parcarile pietruite în intervalul mai sus menționat (15.11.2018 – 31.01.2019). Tariful pentru persoane juridice este de 600 RON/an. In caz contar dupa data de 31.01.2019 locurile de parcare vor fi redistribuite in ordinea listei de asteptare la tariful de 15 RON/luna(parcare asfaltata) respectiv 10 ron/luna(parcare pietruita) – pentru persoane fizice, iar pentru persoane juridice 60 RON/lună.

 

 Conducerea API TURDA

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *