Incepând cu data de 16.11.2020 panâ la 31.01.2021 se pot reînnoi contractele pentru locurile de parcare de resedintă. Plata si întocmirea contractului se face la sediul societatii API TURDA SRL  de pe strada Axente Sever nr. 27 in urmatorul interval orar: Luni – Marti 07:30 – 15:00, Miercuri 07:30 – 18:00, Joi 07:30 -15:00, Vineri 07:30 – 12:30, având la dumneavoastra urmatoarele documente in original + copie:

Persoane fizice:

  • carte de identitate/buletinul abonatului cu domiciliul stabil sau reşedinţa în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism proprietate, cu inspecţia tehnică perioadică în valabilitate
  • dacă este cazul, adeverinţă din partea persoanei juridice că utilizatorul foloseste autoturismul in interes personal şi poate fi parcat la domiciliu

 Persoane juridice:

  • certificat înregistrare sau certificat constatator al abonatului din care să rezulte că are sediul social sau punctul de lucru în apropierea parcajului
  • certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate

       Tariful pentru persoane fizice este de 125 RON /an pentru parcarile asfaltate si 80 RON/an pentru parcarile pietruite in intervalul mai sus mentionat (16.11.2020 – 31.01.2021). Tariful pentru persoane juridice este de 600 RON/an. In caz contar dupa data de 31.01.2021 locurile de parcare vor fi redistribuite la tariful de 15 RON/luna(parcare asfaltata), respectiv 10 RON/luna(parcare pietruita)- pentru persoane fizice, iar pentru persoane juridice 60 RON/luna.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *